Reklamné darčekové poukážky

ID2342 | | Ing. Lucia Vanková | Vytvoriť záložku späť

Spoločnosť zaoberajúca sa predajom farieb vyhlásila pre odberateľov svojho tovaru motivačný program (súťaž), cieľom ktorého je udržať, resp. zlepšiť svoje postavenie na trhu a podporiť predaj svojho tovaru. V rámci tohto motivačného programu dostanú odberatelia po splnení vopred stanovených obchodných podmienok - zakúpenie určitého množstva a druhu tovaru - ako odmenu darčekové reklamné poukážky Le cheque déjeuner v určitých hodnotách. Sú náklady vynaložené na nákup týchto poukážok uznaným daňovým nákladom (nie ako reklamné predmety) v zmysle § 19 ods. 2 písm. k) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v z. n. p.?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár