Účtovanie reklamácie

ID3545 | | Ing. Ondrej Baláž | Vytvoriť záložku späť

Predávame tovar (pivo v sudoch), účtujeme spôsobom A náš postup voči odberateľovi:

Predáme tovar zákazníkovi, odberateľ nám ho vráti - lebo tovar je pokazený - tovar prijmeme,vystavíme mu dobropis na vrátený tovar a novú faktúru na nový tovar, ktorý mu dáme z našich zásob.

Náš postup voči dodávateľovi: Pokazený tovar vrátime dodávateľovi - späť do pivovaru, kde v prípade uznania reklamácie: príde nám buď: a) nový tovar = xxx/321 -aký účet na stranu MD alebo: b)príde iba cenový dobropis = xxx/321 -aký účet na stranu MD. Ako zaúčtujeme celú cestu reklamácie? Účtovanie z našej strany voči odberateľovi a zároveň z našej strany aj voči nášmu dodávateľovi.


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár